Tālrunis pasūtījumiem: 20 10 25 25  (darba dienās no 09:00-17:00)

Biežāk uzdotie jautājumi

Kā es varu pasūtīt SĀTYS produkciju?

SĀTYS produkciju ir iespējams pasūtīt – aizpildot pasūtījuma formu interneta veikalā vai zvanot pa pasūtījuma tālruni +371 20102525.
Lai uzzinātu vairāk – spied šeit.

Vai varu veikt izmaiņas jau veiktā pasūtījumā?

Jā, izmaiņas ir iespējams veikt pasūtījuma sortimentam, pasūtīto produktu daudzumos, piegādes adresei un laikam. Nepieciešamās izmaiņas ir jāpiesaka SĀTYS klientu servisam +371 20102525 vai [email protected].
Pasūtījuma izmaiņas piegādes maršrutam “Preiļi – Rīga un pierīga” jāpiesaka līdz trešdienas plkst. 17:00, maršrutiem Latgalē, Vidzemē un Sēlijā darba dienās no plkst. 8:00 – 17:00.

Vai es varu atcelt savu pasūtījumu?

Jā, ir iespējams atcelt gan neapmaksātu, gan jau apmaksātu pasūtījumu. Pasūtījumu var atcelt sazinoties ar SĀTYS klientu servisu +371 20102525 vai  [email protected]. Piegādes maršrutam “Preiļi – Rīga un pierīga” pasūtījumu var atcelt līdz trešdienas plkst. 17:00, maršrutiem Latgalē, Vidzemē un Sēlijā darba dienās no plkst. 8:00 – 17:00.

Kā es varu apmaksāt veikto pasūtījumu?

Veikto pasūtījumu ir iespējams apmaksāt – skaidrā naudā (pasūtījuma saņemšanas brīdī) vai ar pārskaitījumu.
Lai uzzinātu vairāk – spied šeit.

Vai es varu apmaksāt pirkumu ar bankas karti?

Šobrīd šīs pasūtījuma apmaksas veids pie mums nav iespējams.

Kāda ir minimalā pasūtījuma summa?

Minimālā pasūtījuma summa – 14,99 EUR.

Kas ir ``aptuvenā pirkuma summa``?

“Aptuveno pirkuma summu” veido tie sveramie produkti, kas atrodas Tavā iepirkuma grozā un kuriem nav iespējams nodrošināt precīzu norādīto svaru. Mūsu gadījumā – tā ir lielāka produkcijas daļa. Piemēram: 500 g sardeļu ir aptuveni 5 piecas sardeles, taču katra sardele nedaudz atšķiras no citas, un tāpēc ir ļoti grūti piegādāt precīzi pasūtīto 500g sardeļu, nesagriežot kādu sardeli uz pusēm. Līdz ar to Tu vari nesaņemt precīzi pasūtītos 500 gramus sardeļu, bet, piemēram, 480 gramus vai 530 gramus sardeļu. Ja esi samaksājis par lielāku svaru nekā piegādāts, starpība 2-5 darba dienu laikā tiks atgriezta Tavā kontā. Ja esi samaksājis par mazāku svaru nekā piegādāts, starpība nav jāapmaksā.

Cik ātrā laika tiek atgriezta ``aptuvenā pirkuma summa`` gadījumā pārmaksāta nauda?

“Aptuvenā pirkuma summa” gadījumā pārmaksātā naudas starpība, 2-5 darba dienu laikā tiks atgriezta Tavā kontā

Kur un kad tiek veikta pasūtījumu piegāde?

Šobrīd pasūtītos/iegādātos SĀTYS produktus piegādājam vienu reizi nedēļā – piektdienās, maršrutā “Preiļi – Rīga / pierīga – Preiļi”. No otrdienas līdz sestdienai, iespējama produkcijas piegāde uz Latgales, Vidzemes un Sēlijas reģionu pilsētām.
Lai uzzinātu vairāk – spied šeit.

Cik maksā pasūtījuma piegāde?

Pasūtījumiem virs 24,99 EUR netiek piemērota maksa par piegādi.
Pasūtījumiem mazākiem par 24,99 EUR tiks piemērota maksa par piegādi – 3,99 EUR apmērā.
Lai uzzinātu vairāk – spied šeit.

Ko darīt ja saņemtajs pasūtījums ir bojāts vai kļūdaini nokomplektēts?

Sazinies ar SĀTYS klientu servisu +371 20102525 vai [email protected], un mēs noteikti palīdzēsim atrisināt situāciju.

Ko darīt ja neesmu apmierināts ar saņemto preču kvalitāti?

Sazinies ar SĀTYS klientu servisu +371 20102525 vai [email protected], un mēs noteikti palīdzēsim atrisināt situāciju.

Vai es varu atgriezt iegādātās preces?

Atbilstoši tiesību aktiem, Tu nevari izmantot atteikuma tiesības un atteikties no pasūtītajām pārtikas precēm, dzērieniem un citām tūlītējam patēriņam mājsaimniecībā paredzētām precēm. Bet, ja tomēr Tev rodas tada situācija – sazinies ar SĀTYS klientu servisu +371 20102525 vai [email protected], un mēs noteikti palīdzēsim atrisināt situāciju.

Kur es varu iepazīties ar produkta precīzu sastāvu?

Visu satys.lv interneta veikalā pārdodamo produktu īpašības vispārēji ir norādītas pie katra produkta esošajā aprakstā. Ar precīzu produkta sastāvu un marķējumu pirms pasūtījuma veikšanas ir iespējams iepazīties pēc pieprasījuma – sazinoties ar SĀTYS klientu servisu +371 20102525 vai [email protected]. Saņemot pasūtījumu, visi produkti būs marķēti ar precīzu to sastāvu un enerģētisko vertību.

Kāds ir produktu derīguma termiņš?

Produkti, kuriem ir noteikts derīguma termiņš, tiek piegādāti tā, lai Tev būtu reāla iespēja izmantot šīs preces līdz derīguma termiņa beigām. Precīzs produkta derīguma termiņš tiek noradīts uz attiecīgā produkta iepakojuma un pasūtījuma pavaddokumentos pie saņemšanas.

Kas ir SĀTYS produkcijas degustācija?

SĀTYS produkcijas degustācija ir iespēja pieteikt produktu bezmaksas degustāciju Tavās mājās, darbā vai uzņēmumā, lai, pirms pasūtījuma veikšanas, vari pārliecināties par mūsu produktu kvalitāti un garšas īpašībām.

Kas var pieteikt SĀTYS produkcijas degustāciju?

SĀTYS produkcijas degustāciju var pieteikt gan fiziskas , gan juridiskas personas. Uz šo brīdi degustācijas var pieteikt tie interesenti, kas iekļaujas SĀTYS piegādes maršrutu teritorijās. Lai iepazītos ar SĀTYS piegādes maršrutiem un teritorijām – spied šeit.

Kādus produktus es saņemšu pieteiktajā SĀTYS produkcijas degustācijā?

Piesakot standarta SĀTYS produkcijas degustāciju – Tu saņemsi 2-3 produktu paraugus. Produktu paraugus izvēlamies mēs. Ja Tev ir nepieciešamība pēc kādu konkrētu produktu degustācijas paraugu saņemšanas – sazinies ar SĀTYS klientu servisu +371 20102525 vai [email protected], un mēs noteikti palīdzēsim atrisināt situāciju.